Magnífica novel·la de Paul Auster. La història comença amb la misteriosa
mort de Benjamin Sachs en una carretera de Wisconsin, mentre manipulava
explosius. Peter Aaron, el seu millor amic (i alterego de Paul Auster) ens
relatarà la història de la vida de Sachs, el que ha estat el seu millor amic
durant anys. Es van conèixer en una lectura de les seves respectives novel·les a
un bar de Brodway, lectura que no es va dur a terme mai degut a les inclemències
del temps novaiorquès. El lector queda atrapat ràpidament en la història: com
pot acabar un escriptor de Nova York mort degut a la manipulació d’explosius? Què
hi feia Sachs en aquella carretera? La història es va desgranant a mida que
coneixem personatges tan interessants com Fanny, la dona de Sachs, Maria, fotògrafa
i amant ocasional de Peter, Lillian, la bella aspirant a actriu...
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris amistat. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris amistat. Mostrar tots els missatges
dimecres, 1 de maig del 2013
Leviatán
Magnífica novel·la de Paul Auster. La història comença amb la misteriosa
mort de Benjamin Sachs en una carretera de Wisconsin, mentre manipulava
explosius. Peter Aaron, el seu millor amic (i alterego de Paul Auster) ens
relatarà la història de la vida de Sachs, el que ha estat el seu millor amic
durant anys. Es van conèixer en una lectura de les seves respectives novel·les a
un bar de Brodway, lectura que no es va dur a terme mai degut a les inclemències
del temps novaiorquès. El lector queda atrapat ràpidament en la història: com
pot acabar un escriptor de Nova York mort degut a la manipulació d’explosius? Què
hi feia Sachs en aquella carretera? La història es va desgranant a mida que
coneixem personatges tan interessants com Fanny, la dona de Sachs, Maria, fotògrafa
i amant ocasional de Peter, Lillian, la bella aspirant a actriu...
Etiquetes de comentaris:
amistat,
crisi d'identitat,
escriptors,
EUA,
Paul Auster
diumenge, 14 d’octubre del 2012
dissabte, 12 de maig del 2012
Redención
Etiquetes de comentaris:
àgape,
amistat,
cinema social.,
generositat,
justícia.,
Paddy Considine,
violència domèstica
Ubicació:
08440 Cardedeu, Espanya
dilluns, 19 de març del 2012
Intocables
Etiquetes de comentaris:
amistat,
discapacitat,
empatia,
Eric Toledano,
igualtat,
Olivier Nakache
dilluns, 20 de juny del 2011
Pequeñas mentiras sin importancia
Etiquetes de comentaris:
amistat,
comèdia dramàtica,
Guillaume Canet,
sinceritat
dilluns, 13 de juliol del 2009
Apocalipsi ara (Tetro)
Citar a Epicur o a Aristòtil per il·lustrar que l'amistat ha estat considerada des d'antic com el més gran dels béns... és innecessari. Tothom sap que tenir amics és important i no tenir-ne una desgràcia. Segurament per això, quan sortia de veure Tetro em preguntava si Francis Ford Coppola tenia amics. No ha de ser fàcil, en el seu lloc. Algú en la seva posició es veu rodejat amb facilitat de molta gent, però no necessàriament d'algú amb qui establir una relació de tu a tu. Per altra banda, la veritat, no té excusa. En el seu context ha de tenir, per força, ocasió per conèixer un munt de persones interessants.
Li haurien d'haver dit, els seus amics, que la seva pel·lícula no tenia cap ni peus, que el projecte no s'aguantava per enlloc, que el guió era per posar-se a plorar? Si un amic t'ha de dir la veritat, Coppola no té amics de veritat o no s'escolta als amics. Altrament, Tetro no hauria arribat mai a la pantalla gran.
Li haurien d'haver dit, els seus amics, que la seva pel·lícula no tenia cap ni peus, que el projecte no s'aguantava per enlloc, que el guió era per posar-se a plorar? Si un amic t'ha de dir la veritat, Coppola no té amics de veritat o no s'escolta als amics. Altrament, Tetro no hauria arribat mai a la pantalla gran.
Etiquetes de comentaris:
amistat,
Francis Ford Coppola,
nec
Subscriure's a:
Missatges (Atom)















