Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris humanisme. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris humanisme. Mostrar tots els missatges
divendres, 2 de setembre del 2011
Barbarroja
Etiquetes de comentaris:
Akira Kurosawa,
antropologia,
humanisme,
medicina,
mestre,
übermensch
diumenge, 24 d’octubre del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)