Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cécile Telerman. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Cécile Telerman. Mostrar tots els missatges

dissabte, 19 de desembre del 2009

Don't marry, be happy (Toda la culpa es de mi madre)


Quan més hi penso, menys m'agrada... Fluixeta, fluixeta