Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Barcelona. Mostrar tots els missatges
dimecres, 8 de desembre del 2010
Narratives dels submóns (Biutiful)
Etiquetes de comentaris:
Alejandro González Iñárritu,
Barcelona,
cinema social,
tragèdia
Subscriure's a:
Missatges (Atom)