Haurem de veure una altra vegada aquesta pel·lícula del sorprenent Tom Ford.
Ens ha resultat prou interessant com per voler seguir aprofundint en la interpretació dels personatges, els seus motius i algunes de les seves decisions.
Fins on arriba el paral·lelisme entre els personatges reals i la novel·la que -ficció dins la ficció- serveix de fil conductor del relat? Quins són els límits i l'evolució de les sensibilitats, de les debilitats,de la innocència? Quin lloc ocupa la venjança?
Com també feia A single man, Ford ens ofereix una pel·lícula delicada, subtil demostrant un talent i una sensibilitat més que notables. Buscarem l'ocasió per revisionar-la!
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tom Ford. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tom Ford. Mostrar tots els missatges
diumenge, 18 de desembre del 2016
Animales nocturnos
Etiquetes de comentaris:
aburgesament,
amor,
bondat de cor,
desamor,
pèrdua,
Tom Ford,
venjança
dimecres, 29 de juny del 2011
Subscriure's a:
Missatges (Atom)




