
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris immgiració. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris immgiració. Mostrar tots els missatges
dissabte, 23 de gener del 2010
Amerrika
Etiquetes de comentaris:
casa (llar),
Cherien Dabis,
cinema social,
compassió,
fraternitat,
immgiració,
nostalgia
Subscriure's a:
Missatges (Atom)





