Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris música. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris música. Mostrar tots els missatges
divendres, 5 d’abril del 2013
Searching for Sugar Man
Etiquetes de comentaris:
destí,
documental,
èxit,
fortuna,
Malik Bendjelloul,
música,
Rodríguez,
senzillesa
diumenge, 17 de març del 2013
Pícnic-Jazz Festival de Terrassa (La locomotora negra, Andrea Motis)
És una joia que a Catalunya algú sigui capaç d'organitzar, any rera any, un esdeveniment com aquest.
Després de mooooolt de temps volent-hi anar i no podent per múltiples coincidències, finalment ens hem pogut estrenar!!!
Etiquetes de comentaris:
Andrea Motis,
Festival de jazz de Terrassa,
jazz,
música,
Pícnic-jazz
dissabte, 19 de novembre del 2011
Nannerl, la hermana de Mozart
Etiquetes de comentaris:
biogràfica,
educació,
feminisme,
música,
René Féret
diumenge, 22 de maig del 2011
Chico y Rita
Etiquetes de comentaris:
animació,
Cuba,
Fernando Trueba,
Javier Mariscal,
música,
Tono Errando
divendres, 29 d’octubre del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)







