Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris economia. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris economia. Mostrar tots els missatges
diumenge, 9 de desembre del 2012
divendres, 25 de novembre del 2011
Crònica del primer dia de l'Apocalipsis del sistema? (Margin call)
Etiquetes de comentaris:
bancs,
crisi,
democràcia,
economia,
J.C. Chandor
dimecres, 13 d’abril del 2011
Crònica de la gran estafa (Inside Job)
Etiquetes de comentaris:
Charles Ferguson,
crisi,
economia,
estafa
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






