Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tomas Alfredson. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tomas Alfredson. Mostrar tots els missatges

dilluns, 4 de maig del 2009

Déjame entrar

Suposo que en un altre moment de la meva vida aquestes pel·lícules de vampirs -que no tracten pas temes menors: l'amor i la soledat, el desig i la mort...- d'alguna manera que ara no sóc capaç de preveure conectaran amb mi. Ara no ho fan.

La única pel·lícula de vampirs que realment m'ha interessat ha estat Persona, de Bergman.