Suposo que en un altre moment de la meva vida aquestes pel·lícules de vampirs -que no tracten pas temes menors: l'amor i la soledat, el desig i la mort...- d'alguna manera que ara no sóc capaç de preveure conectaran amb mi. Ara no ho fan.
La única pel·lícula de vampirs que realment m'ha interessat ha estat Persona, de Bergman.
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tomas Alfredson. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Tomas Alfredson. Mostrar tots els missatges
dilluns, 4 de maig del 2009
Subscriure's a:
Missatges (Atom)