Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris crisi. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris crisi. Mostrar tots els missatges
divendres, 25 de novembre del 2011
Crònica del primer dia de l'Apocalipsis del sistema? (Margin call)
Etiquetes de comentaris:
bancs,
crisi,
democràcia,
economia,
J.C. Chandor
dimecres, 13 d’abril del 2011
Crònica de la gran estafa (Inside Job)
Etiquetes de comentaris:
Charles Ferguson,
crisi,
economia,
estafa
dimarts, 24 d’agost del 2010
Subscriure's a:
Missatges (Atom)






